inż. MARCUS
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Temat postu: ..: R E G U L A M I N :.. |
|
|
Poniższy regulamin został stworzony w celu zachowania ładu i porządku na naszym forum. Każdy użytkownik, bez wyjątku, zobowiązany jest przestrzegać poniższych reguł !
UWAGA!!! Wszelkie naruszenie regulaminu grozi otrzymaniem ostrzeżenia, a w dalszej konsekwencji zbanowaniem użytkownika. Zastanów się co chcesz pisać i czy nie naruszasz regulaminu.
1. Aby brać udział w forum wymagana jest rejestracja (chodzi o korzystanie z wszystkich uprawnień i dostępu do wszystkich tematów na forum) – dla nie zarejestrowanych nie wszystkie funkcje i tematy są dostępne.
2. Udział w forum jest bezpłatny.
3. Załóż temat we właściwym miejscu (dziale, podforum). Tematy nie związane z danym działem będą przesuwane, lub usuwane. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym – tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
4. Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) Gadu-gadu lub e-mail.
5. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki powinny być załatwiane prywatnymi wiadomościami. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
6. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do ingerencji w treść bądź usuwania wypowiedzi naruszających regulamin forum, uwłaczających godności innych użytkowników forum, lub zawierających treści wulgarne, rasistowskie, podżegające do nienawiści, łamania prawa lub inne sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, bądź linki do takich treści. Usuwane będą również treści komercyjne np. reklamy czy inne informacje handlowe nie zamawiane przez członków grupy.
7. Jesteś odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z Twojego konta, niezależnie od tego, że Ciebie akurat nie było, a posty napisał Twój brat, rybka, pies czy kot. Ty za nie odpowiadasz!
8. Zanim zdecydujesz się na nazwę użytkownika, dokładnie przemyśl czy ta, którą wybrałeś będzie Ci odpowiadała, stanie się ona Twoim identyfikatorem na forum, dzięki któremu inni użytkownicy będą mogli Cię rozpoznać. Jeżeli nazwa znudzi Ci się, lub stwierdzisz że już do Ciebie nie pasuje, będzie za późno, ponieważ nie można jej zmienić bez pomocy Administratora
9. Unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz edytować swój poprzedni post, dodając ewentualne informacje. Dotyczy to nie tylko pisania postu pod postem, ale również pisania co drugi, trzeci post parę razy pod rząd i zawierania w nich tego samego sensu wypowiedzi jaki znalazł się w ostatnim poście. Takie wypowiedzi również będą uznawane za spam. Nie piszemy z Caps Lock-a – czyli nie krzyczymy.
10. Zabrania się również usuwania i edytowania postów gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
11. Zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
12. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji będą usuwane.
13. Nowi użytkownicy powinni być traktowani tak jak na to zasługują, niektóre rzeczy można im wybaczyć, ale do czasu.
14. Zakaz posiadania kilku kont na forum przez jedną osobę.
15. Jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "pozdruffka", "dzięki", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane (to samo dotyczy postów jednego autora które zawierają po raz kolejny tę samą, lecz nieco przekształconą treść).
16. Decyzja Administratora lub Moderatora jest ostateczna i nie przewidziano odwołań od niej.
17. Osoba, która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwy adres e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum (w przeciwnym wypadku administrator może usunąć Użytkownika z forum bez uprzedzenia).
18. Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może być też adresem strony.
19. Administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników - treść wypowiedzi jest poglądem ich autorów.
20. Nie tolerujemy postów z wyznaniami miłosnymi typu "kocham Billa" lub "odwalcie się od Toma on jest moim kochaniem". Takie posty będą usuwane.
21. Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się że zaistniały problem nie wynika z waszej winy.
22. Administrator oraz moderatorzy podejmują decyzje mając na względzie dobro Forum jako całości.
23. Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, możesz zgłosić go Administratorowi, bądź Moderatorowi opisując krótko co złego widzisz w danym poście.
24. Jeżeli uważasz że zostałeś/łaś potraktowany/a niesprawiedliwie, skargi należy wysyłać prywatną wiadomością do administratorów forum (skargi pisane na forum nie będą w żaden sposób respektowane).
25. Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia 1-3 pkt. w zależności od wagi przewinienia. Gdy osiągniesz 3 punkty z ostrzeżeń, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane . Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie, od kogo i za ile punktów. Ostatnie ostrzeżenie daje Administrator.
26. Wszystkie posty Administratora, bądź też Moderatorów są ich własną, niezależną opinią, chyba że są to posty przywołujące do porządku, określające zasady itp.
27. Kwestie sporne rozstrzygają zawsze administratorzy forum.
28. Nie wyzywamy i nie obrażamy nikogo! Forum to miejsce wymiany zdań czy poglądów, udzielania pomocy itp. a nie cyrk!
29. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę użytkownikom, a zwłaszcza administratorowi.
30. Administrator strony zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
Cytat: | Konstytucja gwarantuje wolność słowa i dlatego wszelakie konsekwencje, które miałyby być wyciągane wobec osób, na podstawie informacji zawartych na forum są b e z p r a w n e . |
Moderatorzy:
Są użytkownikami ze specjalnymi prawami powinni być traktowani z szacunkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|